Dacia Cerdà a l'entrada de l'Hospital de Sant Joan Despí
Des de principis d’octubre, Dacia Cerdà ha assumit la Direcció de Docència del Consorci Sanitari Integral, en relleu de Pedro Armario, que fins ara era el responsable d’aquesta àrea.
Fins al moment, Dacia Cerdà exercia com a coordinadora de Docència Universitària del CSI, i compta amb una àmplia trajectòria vinculada a la formació dels professionals i a la col·laboració amb les universitats. Actualment és professora associada a la Facultat de Medicina Universitat de Barcelona.
“El CSI és una institució amb una forta vocació docent i impartim docència en moltes disciplines. Hem de mantenir aquesta bona premsa, tenim professionals molt ben preparats que fan que això sigui possible. Des de l’equip de Docència, continuarem oferint tot el suport necessari perquè aquesta identitat docent segueixi creixent i, alhora, perquè els professionals implicats se sentin part activa del projecte”, destaca la nova Directora de Docència al ser preguntada sobre els objectius que volen assolir des de Docència en els propers anys. “L’objectiu més important és que, residents i alumnes visquin la seva etapa al CSI amb motivació i sentiment de pertinença, tot formant part d’una institució que aposta per la formació, la innovació i l’excel·lència.”
Amb aquest nomenament com a Directora, l’organització reforça la seva aposta per la Docència com a element clau de suport a l’assistència, en un context en què el centre consolida el seu rol com a Hospital Universitari de la Universitat de Barcelona.
Amb aquesta nova etapa, el Consorci reafirma el seu compromís amb la formació i la millora contínua, eixos fonamentals per garantir una assistència de qualitat i una atenció centrada en les persones.