• Inici
  • Notícies
  • L'Hospital de Sant Joan Despí incorpora les urgències oftalmològiques presencials

L’Hospital de Sant Joan Despí incorpora les urgències oftalmològiques presencials

  • Hospital de Sant Joan Despí
  • Dimecres, 12 de març 2025

En horari de 8 a 20 hores de dilluns a divendres.

L’Hospital de Sant Joan Despí ha posat en marxa un nou servei per atendre les urgències oftalmològiques amb un/a oftalmòleg/a en el mateix centre amb l’objectiu de millorar l’atenció a les persones que necessiten un diagnòstic i tractament immediat per a problemes oculars.

Aquesta nova iniciativa respon a una necessitat creixent en la població i permetrà una resposta més ràpida i eficaç en casos urgents.

Les urgències relacionades amb problemes oculars són freqüents i en molts casos requereixen d’una atenció immediata per prevenir complicacions greus, que inclouen la pèrdua permanent de visió. Aquesta nova proposta permet aprofitar els espais disponibles a l’hospital per poder donar resposta a aquesta necessitat, descongestionar altres centres i millorar la qualitat assistencial.

Amb el nou servei, els pacients tenen accés a una atenció més ràpida i igualitària, especialment aquells amb mobilitat reduïda o en situacions d’urgència. El Complex Hospitalari Universitari Moisès Broggi ja compta amb un servei d’oftalmologia ben reconegut i aquesta estructura especialitzada garanteix una orientació i atenció millor a la població de la zona d’influència.

Entre els beneficis esperats d’aquesta implantació està la detecció i tractament precoç dels problemes oculars, que ajudaran a prevenir complicacions a llarg termini i evitar deterioraments visuals irreversibles. D’altra banda, aquesta mesura també permetrà descongestionar les urgències generals de l’hospital i millorar la coordinació entre especialitats i optimitzar els recursos disponibles.

El nou servei es troba operatiu de dilluns a divendres, de 8:00h a 20:00h.

L’Hospital de Sant Joan Despí, juntament amb l’Hospital General de l’Hospitalet i l’Hospital Sociosanitari de l’Hospitalet constitueixen el Complex Hospitalari Universitari Moisès Broggi.

  • COMPARTIU