Full de reclamacions

Podeu fer servir aquest formulari per enviar-nos la vostra reclamació.

Cal adjundar una còpia del vostre document acreditatiu (DNI, NIE, passaport...). Sense aquest document, no es pot gestionar la reclamació.

Idiomes admesos

D’acord amb l’Article 4 de la Llei 1/1998, de política lingüística, a Catalunya qualsevol persona té dret a expressar-se i rebre resposta en les relacions i els actes públics i privats oralment i per escrit en català o castellà, les dues llengües oficials.

Per aquest motiu, les unitats d’atenció al ciutadà del Consorci Sanitari Integral només acceptaran i tramitaran documents en català o castellà. I donaran resposta en la llengua escollida, tal com estableix la normativa vigent.

Dades de la persona que presenta la reclamació

Adjuntar documents

Dades de la persona afectada

Només cal emplenar-ho si feu la reclamació en nom d’una altra persona. En aquest cas, cal adjuntar una còpia emplenada del document següent (descarregar), una còpia del vostre document acreditatiu (DNI, NIE, passaport…) i una còpia del document acreditatiu de la persona afectada.

*Nota important: sense la presentació d’aquests documents, no es pot gestionar la reclamació.